FAQ
Vos réponses en un clic
  • Download de “Smart Fridge” app in de app store iOS of Android
  • Meld je aan (Klik op “Maak een nieuw account aan”)
  • Vul je naam in en klik op Registreer
  • Klik daarna op de activatielink die naar je mailbox werd verstuurd om je registratie te voltooien
  • Voeg een kredietkaart toe aan je account
  • U kan nu de Smart Fridge gebruiken en 24/7 genieten van onze heerlijke recepten
  • Ga naar de “homepage” en verleen toegang tot de camera. Deze toegang is nodig om de QR-code te kunnen scannen die de frigo opent
  • Selecteer uw gewenste betaalmethode
  • Scan de QR code met de Smart Fridge app
  • Wanneer de deur ontgrendelt, open de frigo
  • Neem het gerecht of de gerechten van uw keuze uit de frigo
  • Sluit de deur van de frigo
  • Credit card => u kunt gewoon van uw gerecht genieten, wij regelen de betaling voor u. Bancontact/Edenred => open de app om uw betaling te voltooien met slechts een paar eenvoudige klikken. U kan nu een overzicht zien van uw aankoop indien u kredietkaart heeft geselecteerd
  • Indien u een andere betaalmethode heeft ingegeven, gelieve te bevestigen
  • Een factuur werd naar uw email verstuurd
  • Eerst moet u een account aanmaken
  • Installeer de app in de app store iOS of Android.
  • Na het openen van de app, zie je een introductiescherm om je vertrouwd te maken met de app
  • Ga naar de aanmeldpagina in de app en klik op “Wachtwoord vergeten?”
  • Vul uw e-mailadres in en wij sturen u een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.
  • Zodra u een nieuw wachtwoord heeft gekozen, kunt u zich hiermee aanmelden.
  • We streven ernaar om u te voorzien van vers, heerlijk eten en daarom zorgen we ervoor dat de koelkast wordt bijgevuld zodra de helft van de gerechten is verkocht.
  • We vinden het spijtig om je te zien gaan. Als u uw gegevens wilt laten verwijderen, neem dan contact op met onze helpdesk.
  • U kunt een overzicht van uw aankopen vinden door in te loggen op uw account en te klikken op “Aankopen” in het onderste menu. U kunt een overzicht van uw aankoophistorie bekijken en op een individuele aankoop klikken om deze in detail te bekijken.
  • Daarnaast sturen wij u na elke aankoop een factuur per e-mail.
  • Tijdens het betalingsproces kunt u uw aankoop spreiden over meerdere betaalmethoden. Als de kaart om een of andere reden wordt geweigerd, brengen we het resterende bedrag na 4 uur in rekening op de gekoppelde creditcard.
  • Tik op het startscherm op uw bestaande betaalmethode aan de onderkant van het scherm. Dit opent een overzicht van al uw huidige betaalmethoden.
  • Klik op “betaalmethode toevoegen” en kies de betaalmethode die u wilt toevoegen (bancontact is standaard al beschikbaar – dit hoeft niet te worden toegevoegd)
  • Klik op de gewenste betaalmethode en volg de nodige stappen in de app om deze toe te voegen
  • Op het startscherm kunt u nu deze toegevoegde kaart zien in de lijst van uw betaalmethoden

Ja, dat kan. Voor en tijdens uw aankoop kunt u de methode waarmee u wilt betalen wijzigen.

  • Op het startscherm
  • Bij elke stap van het aankoopproces tot u op “Betalen met …” klikt.
  • U kunt een reeds toegevoegde betaalmethode gebruiken door deze uit de lijst te selecteren of een nieuwe betaalmethode toevoegen door te klikken op “Betaalmethode toevoegen”.
  • Volg de stappen.
  • Voeg het eerst toe aan uw betaalmethoden
    • Ga naar betaalmethoden
    • Betaalmethode toevoegen
    • Klik op Edenred
  • Tijdens uw eerste betaling dient u uw kaartgegevens in te voeren. Op de betaalpagina kunt u kiezen om deze kaartgegevens te onthouden voor de toekomst.
  • Wanneer u hebt geselecteerd om uw kaartgegevens op te slaan, kunt u toekomstige betalingen voltooien door alleen uw CVC-code in te voeren.
  • Voeg het eerst toe aan uw betaalmethoden
    • Ga naar betaalmethoden
    • Betaalmethode toevoegen
    • Klik op Mastercard van Visa
    • U wordt naar een betaalpagina gebracht om uw kaartgegevens in te vullen. U hoeft dit maar één keer te doen.
  • Bij uw volgende aankopen kunt u gewoon uw gerechten uit de frigo nemen en wij regelen de transactie voor u. U hoeft de app niet eens open te houden. U ontvangt steeds een factuur met de details van uw bestelling.
  • Edenred
  • Mastercard
  • Visa
  • Bancontact
  • Paypal
  • Klarna
  • Nadat u uw eerste koelkast heeft gescand, kunt u een overzicht vinden van het huidige assortiment door te klikken op “Menu” in de onderste balk. Het laat u zien wat er op dit moment op voorraad is alsook een lijst met ingrediënten en de allergenen.
  • Ga in de app naar de account en klik op “Mijn gegevens”.
  • Vul de bijgewerkte persoonlijke gegevens in en klik op “Opslaan
  • Ga in de app naar de account en klik op “Taal”.
  • Kies de gewenste taal
  • iOS : OS versie 10 en hoger
  • Android : OS versie 8
Plus d'aide
  • FAQ
    Les réponses aux questions fréquentes. Vous ne trouvez pas votre réponse? Contactez-nous par email.
    go
  • Demande par email
    Pour toute demande non urgente de renseignement, d'assistance ou de demande commerciale
    go
  • Nous appeler
    Du lundi au vendredi de 09h00 à 17h00. Au +32 2 560 21 98. Uniquement pour le service technique.
    go